Det motsvarar 637 miljoner kronor.
Bolagets vd Toni Petersson är nöjd med en försäljningstillväxt på 22 procent, men nämner också flera motvindar – inte minst de fortsatta covidrelaterade nedstängningarna i Kina.
"Den globala konsumentefterfrågan är fortsatt lika stark som tidigare och vi har en beprövad flerkanalsstrategi som vi tror positionerar oss väl för långsiktig tillväxt och lönsamhet", skriver han i rapportens vd-ord.
Omsättningen var på 1,8 miljarder kronor, mer än fjolårets andra kvartal då den låg på 1,5 miljarder kronor. Men även förlusterna ökar: För ett år sedan var de 443 miljoner kronor.
Aktien har gått i nedförsbacke på Nasdaq-börsen i USA sedan den noterades i maj förra året på 17 dollar per aktie. I år har den gått ned mer än 50 procent och handlas för 3,92 dollar styck.
Rättat: I en tidigare version av texten fanns felaktiga siffror i första och femte stycket.